Alla inlägg den 8 november 2010

Av Grynisen - 8 november 2010 17:15

Nu börjar det gå undan... Edwins krälande börjar ta mer och mer fart :-D

 

Största attacken som sker just nu är krälandet mot marsvinsburen. Så fort Edwin är på golvet i köket så är han helt plötsligt vid buren. Tur att de små svinen inte är rädda av sig, snarare nyfikna. Idag stog de och luktade på Edwins hand när han höll ett stadigt grepp om burens ena kant :-)


  

Busunge :-D

 

Så nu är lugnet över... Nu är det jaga, jaga och jaga som gäller om dagarna. Men jag får ju lite motion på köpet *fnissar*

Av Grynisen - 8 november 2010 14:01

  

 

Så här god lunch åt jag idag. Jag fick lite sommarlängtan så jag köpte jordgubbar i helgen. De smakade tyvärr inte så mycket, men helheten var god ändå :-)

 

Massa vitaminer, måste ju chocka kroppen och inte bara äta godis *HAHA*

Av Grynisen - 8 november 2010 10:58

Vilken mysig morgon, då syftar jag på en vacker morgon ute...

 

Ca -4 grader, massor med vit frost och en blå himmel.

 

Härligt :-)

 

  

 

En sådan morgon ger lite extra energi faktiskt!!!

 

Jag och Edwin gick upp tidigt idag, redan kl 6.50 Edwin har varit bökig inatt, gråtit en del och inte sovit bra. Jag känner mig lite trasig...

 

De stora barnen fick varm choklad till frukost. För att mysa morgonen lite extra så tände jag ljus, tokmysigt ju :-) Jag fick nästan lite julkänslor... ja det är ju faktiskt inte så långt kvar *lycka*

 

När barnen gått till skolan så stack jag iväg och slängde fyra påsar med gamla kläder. Inte slängde, men la påsarna i en sådan där container där man skänker kläder. Jag hoppas de kommer till användning!!!

 

Nu har jag lagt in två kycklingar i ugnen. Jag vet inte vad jag ska göra för middag, men jag funderar på kyckling i currysås. Det var väldigt längesen *mums*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards