Alla inlägg den 9 november 2010

Av Grynisen - 9 november 2010 16:16

Det snöar och blåser fortfarande... Undrar just när det ska sluta!!!

 

Barnen har gått ut för att leka i snön. Det gäller ju att passa på, redan på torsdag ska det bli regn enligt väderprognosen...


Här är lite härliga bilder som togs för en stund sen :-)

 

    

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

                   

 

 

Av Grynisen - 9 november 2010 14:48

Snön faller och har gjort hela dagen. Första snön denna vinter, mysigt!!! Men för vår del blev det lite dum tajming oxå... 

 

Vi har punktering på ett vinterdäck så vi har INTE satt på vinterdäcken på bilen. Det har ju ställt till en del problem idag när jag har kört.

 

På de små vägarna som finns här på lilla orten, där lägger sig snön så fint... tyvärr :-( Resultatet blev att det inte går att köra ända hem. Det är en backe som vi måste uppför, den backen har jag glidit baklänges i tre gånger idag *suckar* Bilen bara slirade och levde sitt egna liv, läskigt!!!

 

Resultatet fick bli att jag parkerade bilen hos Whilles kompis som bor en liten bit härifrån.

 

När jag skulle iväg för drygt två timmar sen så stod det tre vackra rådjur på Whilles kompis tomt...

 

  

 

Rådjuren var inte så rädda, men självklart började de springa när jag tog upp mobilen. Men en ganska ok bild fick jag :-) Fick ju även med bevis på att vi har snö oxå *haha*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards