Alla inlägg den 15 november 2010

Av Grynisen - 15 november 2010 18:40

... plötsligt är det ovanligt tyst!!!

 

Det är då man, som förälder, undrar vad ens barn gör *ler*

 

Jag kikar lite försiktigt...

 

och vad såg jag?

 

Inventering av en styck skötväska :-D

 

  

En mycket glad skit.... 

 

   

Oj oj oj vad mycket roligt det finns i väskan....

 

   

Aaahhh.... mammas plånbok!!!!

Av Grynisen - 15 november 2010 10:20

Idol-Tove sjöng en låt på Idol i fredags. Jag tyckte den var grym, härlig och lite mystisk på nått sätt :-)


Av Grynisen - 15 november 2010 07:31

Usch vilken natt :-(

 

Edwin har gnällt, bökat, skrikit sen runt klockan 4 imorse *suckar* Han har liksom inte kommit till ro, ingenting har varit bra.

 

Kvart över sex gav jag upp, då var jag nära att sälja honom på Blocket *skrattar lite* Mammor kan ju oxå vara trötta, eller hur ;-)

 

Efter lite blöjbyte och välling vid tv:n så satt vi och gosade i soffan. Då gjorde Edwin något han inte gjort innan, gnisslade tänder!!!!! Men... hur gjorde han det där?

 

Se där ja, tand nummer tre har gjort entré. Vänster sida överkäke har fått en liten bissing *ler* Då kan jag väl acceptera nattens kaos liiiite *ler*

 

 

Edwin nu på morgonen!!!

 

Denna dagen blir väl allt annat än mysig. Edwin gnäller nästan hela tiden. Han är säkert trött, precis som sin mamma. Vi får väl se hur dagen blir!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards