Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Grynisen - 3 maj 2011 18:17

Ja vårat hem borde döpas om till servicehus, där jag servar, städar, plockar, lagar mat osv.


Nu gnäller jag inte på Micke, nä det är de två stora barnen som får mig grinig idag *sucka* Idag har Whille tre kompisar här och Fliz har en kompis. Det känns som om halva skolan är här i ljudnivå. Sen ska det ätas flera gånger om, glass, frukt, flingor mm


Sen plockas det fram massa grejor, men konsigt nog går de inte tillbaka av sig själva *hmmm* Konstigt fenomen det där :-(


GAAAAAAAAH!!!


Självklart får de äta, men köket ser ut som ett bombnedslag efteråt *GRRRR*


Mitt i allt detta så har jag en trött Edwin som gnäller och piper, han är trött vilket inte är så konstigt. Men jag vill inte lägga honom riktigt än...


Åhhhh, rädda mig, byt ut mig för en stund, ge mig energi!!!


Johanna - Gnällröv, ja det är jag.... :-(

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards