Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Grynisen - 27 januari 2013 21:56

Precis när Whille och Fliz lagt sig, jag laddade för lite egotid, tv, dator... Då vaknade Edwin :-(

Han drömmer väldigt mycket just nu, pratar o skriker i sömnen. Så nu ikväll kom han inte till ro riktigt!

Så nu ligger jag o Edwin i sängen. Han är extremt mysig o go, ler och pratar hela tiden ;-)

En tidig kväll för min del, läggdags före 22. Det händer lixom inte annars...



Av Grynisen - 27 januari 2013 16:58

Snart söndag kväll och helgen är mot slutet redan, trist!!!!


Helgen har varit kravlös och skön. Igår var Mickes bror och fru med barn här, vi fikade på bullar och kladdkaka, och tjötade. Sen åkte Whille med de hem och sov över. Han och deras stora son har kul ihop, De spelar samma spel och gillar samma filmer :-)


Idag har min goa syster varit här. Vi fikade och tjötade vi med *haha* Det var ett tag sen vi sågs så det kändes mysigt att äntligen ses igen ♥


Whille kom hem för en stund sen så nu är vi hela familjen igen. Resten av sena eftermiddagen och kvällen blir det nog bara lite mys och lugn. Kika lite på tv och bara slappa *hihi*


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards