Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Grynisen - 25 januari 2013 15:16

Det är nog en av de bästa leksaker som finns! Lego blir ju aldrig tråkigt, finns oändlighet av fantasi ;-)

Jag och Edwin grejar och bygger just nu. Hur kul som helst :-D





Av Grynisen - 25 januari 2013 13:29

Idag hoppade vi över dagis, kände att jag inte hade lust att vara ensam. Edwin gör mig så mycket gladare, livet blir ju nått annat när man har sina barn runt sig :-)


Vi åkte och helghandlade redan kl 8.15 imorse *hehe* Varför sitta hemma och vänta lixom *ler* Så vid halv tio var vi hemma igen. Packade in i kyl och frys, sen lite sen frulle.


Därefter satte vi igång en bulldeg jag och Edwin *ler* Jag kände att nått kul kunde vi ju hitta på, och bullar har jag inte bakat på jättelänge!!!


 

Full fart i maskinen :-)


Edwin var så duktig, hjälpte till att hälla socker och mjöl. Han vill gärna dra i spaken på min Kitchen Aid för att få mer fart, men det får han inte. Är lite rädd att han ska bli för ivrig och fastna eller nått annat!!!


När degen hade vilat så var det bara att sätta igång med bullskapandet. Det blev vanliga enkla bullar med socker och kanel i. Tycker det är jättegott och uppskattas av de flesta.


Min lille bagare ♥


 

MUMMA!!!!


Nu sitter vi och tittar på Bilar 2, Edwin äter bulle och dricker mjölk *mysigt* 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards