Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Grynisen - 19 januari 2013 17:24

   Jag och Edwin åkte och mötte upp Micke vid hans jobb när han slutade. Självklart blev det en promenad längs kajen där alla båtar kommer ligga om några månader. Vi passade även på att fika på ett supermysigt fik som öppnade i torsdags. Fiket var som en dröm, så vackert inrett, underbart porslin och ljuvligt god fika :-)


 

Edwin valde chokladboll och festis. Som han njöt min lille prins ♥


 

Jag valde S E M L A såklart *hihi* Micke valde Kladdkaka med valnötter och kolafudge, galet god!!!


Vi satt och njöt, dels av kakor och värme, men även av solskenet och den blå himlen utanför. Utsikten är ju underbar. Att sitta precis vid kajkanten och fika, se havet.... Åhhhh vad jag vill bo där!!!!


Efter fika gick vi en liten promenad. Det blåste kallt emellanåt så att det räckte med typ 10 minuter innan vi kände att det var läge att åka vidare. Men så härligt, och värdefullt på nått sätt :-)



 

Ca -10 grader, strålande sol... Underbart!!! I bakgrunden syns blivande lägenheter!!!


Av Grynisen - 19 januari 2013 11:02

Så mysig morgon jag och barnen har haft, ja Micke har åkt och jobbat några timmar så jag har fått njuta av barnen själv.


Fliz hade lite tjejkväll här hemma igår med två kompisar som sov över. Vi kollade ju självklart med föräldrarna ang Whilles prickar och de sa att det var ok. Tjejerna hade jättekul, käkade pizza, godis, chips och somnade runt kl 2 inatt *haha*


Nu på morgonen var de lite sega men glada. Jag gjorde god frukost med baguetter i ugn, smoothies och goda pålägg. Alla barn åt bra och vi hade en mysig stund tillsammans. Härligt :-)


Nu är tjejerna på Fliz rum och har det kul medans jag, Whille och Edwin kollar på Bilar 1, ja byta film från tvåan till ettan var ganska skönt. Jag känner ju att jag kan nästan alla repliker i Bilar 2 nu *haha*


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards