Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Grynisen - 22 januari 2013 18:23

   Ja efter mitt "tycka synd om mig-inlägg" och en smoothie så fick jag igång mig iaf :-) Det blev dammsugning, tvättade golv, en maskin tvätt tvättad och upphängd. Sen åkte jag och hämtade min goa Edwin. Så fort jag hämtat honom kände jag mig varm inombords ♥


Edwin var på ett strålande humör. Vi pratade, tittade på molnen och självklart pratades det massor om hans bilar *haha*


 

Edwin tittar upp mot molnen....


 

.... var är de....


 

BORTA..... Så stora funderingar ♥ och med en bil i handen :-)


Tänk så mycket kärlek han ger mig trots att han inte vet det!!!! UNDERBART ♥♥♥


Väl hemma har vi lekt, lagat mat, målat och haft det mysigt. Whille och Fliz kom hem vid klockan 17. Då blev det middag och sen läxa. Så fort alla barn är hemma så mår jag så gott.... men jag hoppas ändå att morgondagen känns bättre. Blir ju skönare så :-)


 

♥ Min goa Belino som sällskapade mig tidigare idag ♥



Av Grynisen - 22 januari 2013 10:51

Barnen är i skolan och på dagis, Micke jobbar och här är jag... Hemma i soffan, kikandes lite på tv, spelar på mobilen och bloggar.


Idag känns det lite lågt faktiskt.... Ett jobb, ja tack... Umgänge, ja tack...  Uppmuntran, ja tack...


Vill äta, min kropp har ett sug efter det jag inte får äta. Jag är inte sötsugen utan det är mer ett sug på just äta pga att jag är låg, uttråkad och lite deppig tror jag.


Jag har ingen lust med något egentligen.... Borde ta en promenad, träna, städa, greja, söka jobb, men lusten är borta idag :-(


BLÄÄÄÄ


Ute är det kallt, så kyla motiverar mig inte alls att gå ut. Sen vet jag ju att när jag väl är ute och går så mår jag bra. Jag lyssnar på skön musik och bara släpper tankarna en stund. Men att få arslet ur soffan och verkligen gå ut är just det momentet som inte synkar med min sura hjärna för tillfället *muttrar*


På tv är det matprogram med goda bakelser och efterrätter, ja men jättebra att titta på det och sukta efter nått jag inte får äta ändå.


Chokladkaka med hasselnötter som är en njutning, med moskvadosocker i som ger kolasmaken i en chokladkaka... ÅHHHH snacka om att knäcka mig lite *hmmm*


Visst låter jag splittrad *HAHA* Jag är nog det tror jag....


 



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards