Alla inlägg den 10 november 2013

Av Grynisen - 10 november 2013 22:06

Det blev lite sent morgonmys idag, Micke behövde ju sova lite extra med tanke på att han kom hem sent.


Jag och Edwin bakade scones vilket hör till våra söndagar numera. Men idag var Edwin med och grejade, han älskar ju allt vad baka är *hihi*


 

Min sötnos ♥


Frukosten uppskattades av alla, även om Whille och Fliz äter annat bröd. Skumma ungar som inte gillar scones lixom :-) Barnen gav Micke sina presenter när han kom till köket.


 

Ljuvligt gott!!!


Som farsdag-presenter fick Micke lite ansiktsvård. Först fick han ett presentkort på att få gå till en riktig barberare för att bli rakad med kniv :-) Han har pratat om det att det hade varit häftigt att testa. Så nu får han boka tid för att sen få en stunds avkoppling.


Dessutom fick han lite rengörning till huden det ekologiska märket WISE. Jag får väl komplettera med lite mer produkter framöver, Micke fyller ju även år och så är det julafton så han firas flera gånger på kort tid!!!


 

Av Grynisen - 10 november 2013 09:11

Söndag morgon och Edwin vaknar kl 6.15 Dessutom somnade han ca 21.30 igår... då borde han ju sovit till klockan 8 tycker jag.

Just nu myser vi till lite barnprogram. Edwin har ätit sin första frukost och om en timme är det frukost nummer 2 ;-) med resten av familjen!!!


Idag är det Fars Dag oxå så pappan i huset ska firas lite extra ? Han kom ju hem från Stockholm inatt så vi har inte sett honom sen i onsdags!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards