Alla inlägg den 18 november 2013

Av Grynisen - 18 november 2013 11:37

Idag är det älskade Flizans 11 årsdag ;-)

Vi gick upp imorse och firade henne med frukost på sängen och paket!!!

Frukostbrickan med oboy, rostad macka och en bit prinsesstårta!

Fliz blev jättenöjd över sina presenter. Hon fick nästan allt hon önskat sig och en del annat.


Snart är det ju jul och önskelistan ska ju användas då med ;-)

Bästa presenten idag var nog tajta jeans och sminkborstar!!



Vi hade kalas för Fliz igår. Den "stora" lilla släkten var här. Jag hade bakat morotskaka, Philadephiabullar i långpanna (tack Jezza ♥) och hallongrottor. Dessutom hade vi godaste prinsesstårtan!!!


Bästa presenten igår var en locktång ;-) som hon har längtat och önskat *hihi* Men hon var naturligtvis jätteglad för alla presenter!!

Hon var jätteglad och såg fram emot att träffa kompisarna i skolan idag. Nu får vi ta och planera för hennes kalas som hon ska ha med några tjejkompisar framöver. Risken är att det blir efter jul, men då har hon något att se fram emot :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards