Alla inlägg den 21 november 2013

Av Grynisen - 21 november 2013 18:21

En heeeel vecka innan advent och jag är redan igång med julen här hemma ;-) Det känns riktigt bra!!

Jag tar ju fram hela konkarongen förutom granen *hehe* Den stressköper vi alltid några dagar innan julafton, lite tradition lixom ;-)

Tog in SJU lådor från garaget imorse med julsaker.... blev ju nästan mättad direkt hihi

Nina skulle självklart vara med bland alla lådor ;-)

Min prio idag blev att hitta och ställa upp alla ljusstakar o kransar till fönstren. Skönt att inte en enda lampa var trasig, sånt gillas!

Mina egengjorda fina saker, kyrka, tomte och gran.

Megastjärna från IKEA, årets sortiment. I största laget men tycker ändå att det blev bra! Köpte även en hängande stjärna till storarummet men där behöver jag en förlängningssladd.

Mysfaktor ;-)

Småtomtar som får hänga på min ljusstake i hallen.

Mina hjälpredor i köket framöver ;-)

Edwins fönster

Tomtefar

Längre har jag inte kommit. Kvar är julgardiner i köket, årets adventljusstake och lite annat pill :-) Men det tar jag i helgen...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards