Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Grynisen - 3 oktober 2008 22:41

Jag kanske har tråkig humor, men jag skrattar så tårarna rinner....

Av Grynisen - 3 oktober 2008 20:57

Myskvällen blev så mysig som vanligt, men i vanlig ordning till Idol så somnar barnen *ler* Fliz slocknade först i Mickes knä, vilket aldrig händer annars, några minuter senare sov även Whille då i mitt knä *mys*


Jag och Micke fortsätter kolla lite Idol, mumsa lite godis och bara njuta av att helgen tagit sina första steg :-) Det där lät nästan lite religöst *HAHA* 


Undra just om det kommer någon bra film på tv ikväll? Har ju iofs några avsnitt Gossip Girl att dra igenom via nätet, men det är ju mindre sällskapligt mot Micke... Jaja... vi får se ;-)

Av Grynisen - 3 oktober 2008 19:32

Underbart :-) Min lååååånga vecka är slut och helgen med ledighet är här. Så härligt!!!!


Som vanligt fullt upp på jobbet. Jag känner att det är det enda jag skriver här på bloggen, massa jobb jobb jobb :-) Som jag sagt tidigare så är ju detta ändå lugnet före stormen *HAHA* Vänta och läs min blogg från vecka 42 och fram till jul.... Då snackar vi jobb!!!!


Nu är jag hemma, hämtat Fliz hos hennes nyvunna kompis *glad* och mött upp övriga familjen hemma. Mysigt!!! Popcornen ska poppas nu, godiset är redan framme och barnen i pyjamas. Snart börjar IDOL och det är ju fredagens nöje nu och fram över



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards