Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Grynisen - 10 oktober 2008 22:14

Barnen sover i sina sängar.... Micke har slocknat i soffan *HAHA* En typisk fredag hos familjen Grynisen ;-)


Jag sitter och väntar på att IDOL ska börja igen.... Spännande att se vem som åker idag.

Av Grynisen - 10 oktober 2008 19:24

Barnen myser i varsin soffa och tittar på Disney. Lite godis är framtaget, sedan blir det väl lite popcorn oxå :-)


Klockan 20.00 laddar vi för IDOL. Det är ju vår fredagsgrej som vi haft varje år sen det började för 5 år sen. Barnen har ju bara följt förra säsongen ordentligt... tror iofs att de följde en del även när Marcus tävlade för två år sen.


En annan bra grej.... SYRRAN ÅKER HEM IDAG *jippie* Inatt landar hon i Sverige och jag ser så mycket fram emot att prata med henne imorgon. Tyvärr jobbar jag ju hela dagen så jag får ju ringa henne först efter klockan 16.... Men ändå... hon kommer hem :-)

Av Grynisen - 10 oktober 2008 18:40

Alldeles innan jag slutade idag så ringde Micke mig, hans son som är 13 år hade blivit misshandlad i skolan av tre killar. Två höll fast honom och en slog.... två av de gick i åttan och en i sjuan. JÄVLA FEGA IDIOTER!!!! Blev så jäkla arg....


Det är polisanmält av skolan, men det händer ju inte så mycket mer än så...


Tur nog så är det ingen fara med Mickes son, men han har ont och är jätteledsen. Dessutom när Micke var hemma hos sonen och hans mamma så fick sonen ytterligare hot via mobilen av killen i sjuan. Det stod att killen ska slå sönder honom eftersom han blivit polisanmäld... Micke ska anmäla även detta hotet till Polisen. Dessutom ska Micke sätta sig och ringa föräldrarna till dessa tre killar nu. Frågan är bara om det är föräldrar som bryr sig eller ej....


Fortsättning följer säkert här....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards