Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Grynisen - 11 oktober 2008 17:30

Klockan 8 imorse var jag på jobbet igen. Jag och min avdelningskollega var det som jobbade idag. Vi har fixat iordning alla julnyheter från Orrefors och Kosta Boda. Vi gjorde fick det riktigt snyggt och vi är jättenöjda :-) När klockan var runt klockan 16 ansåg vi att vi var värda att åka hem och njuta av resterande lördag!!!


Medans jag jobbade var Micke iväg och gjorde ny polisanmälan mot den killen som ringde och hotade Mickes son igår. Micke ringde polisen igår för att göra anmälan men eftersom anmälan var riktad mot enskild person så var man tvungen att göra det hos polisen.


Anmälan blev allvarlig eftersom det nu handlade om att Mickes son ska ta tillbaka första anmälan annars ska han bli sönderslagen. Då handlar det om två allvarliga saker, dels hot om att dra tillbaka anmälan sen även hot om att bli sönderslagen... Polisen noterade även att Mickes son inte vill gå till skolan pga hoten.


Dessutom fick Micke se skolans anmälan hos polisen, så nu vet man att det är gjort.


Mickes son mår inte så bra psykiskt. Han vill inte gå till skolan på måndag och han är väldigt rädd. Vi får väl se vad som händer. Micke har sagt att han följer med sonen till skolan, men det finns ju även en rädsla när Micke åker därifrån...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards