Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Grynisen - 13 oktober 2008 22:01

Det lutar åt sovatid nu faktiskt... Jag sov dåligt natten till idag och jag känner verkligen av det nu ikväll.


Barnen sover gott sen två timmar tillbaka, Micke har däckat i soffan så då bör det ju vara min tur att somna gott :-)


Som vanligt är det lite kvällssysslor innan sova-tiden infinner sig. Marsvin och katter ska ha lite god kvällsmat, plocka fram kläder till barnen för morgondagen (eller så gör jag det imorgon iaf), fixa mig själv lite oxå (otroligt nödvändigt *HAHA*)


Sov gott mina läsare....

Av Grynisen - 13 oktober 2008 18:38

... skol och jobbdagen är redan över. Ute är det mörkt, grått, regningt och allmänt höstväder. Massor med löv som ligger på vår gräsmatta...


Barnen har precis ätit kvällsmat och ska nu se på en film innan sovadax. Micke kom hem för en liten stund sen. Det har varit möte i skolan nu i eftermiddag angående Mickes son. Han totalvägrar ju att gå tillbaka till skolan men imorgon har hans mamma lovat följa med honom. Hans fröken ska möta upp sonen och mamman för att ta över för vidare trygghet i skolan. Sonens klasskamrater är väl informerade om att de måste finnas som kompis för att han ska känna tryggheten hela tiden.


Sen ska det väl även ske åtgärder angående bråkstakarna, men sånt tar ju tyvärr lite tid. Sedan får ju inte Micke o sonens mamma veta något pga sekretess *SUCKAR* Men Micke ska prata med rektorn imorgon så vi får väl se om det blir någon mer info den vägen....


Ska bli intressant och se hur det går imorgon...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards