Alla inlägg den 19 december 2008

Av Grynisen - 19 december 2008 23:39

Alla sover, eller ja nästan, mina katter sitter o väntar på kvällsmat. Mina birma sitter o tittar med sina blå ögon och småjamar åt mig :-)


Micke sover i soffan och barnen i våra sängar. Det var ju ett sött bedjande ikväll igen som jag inte kunde stå emot... Godungar *ler*


Jag ska släcka alla ljus, plocka undan och sen krypa ner mellan mina barn i sängen och sova ända till klockan 8 imorgon. U N D E R B A R T!!!!!


Godnatt bloggare och läsare ;-)

Av Grynisen - 19 december 2008 21:21

Det blir ingen bild idag.... Orkar inte fixa till mig igen :-)


Men färgningen ser ut att bli jättebra, även slingorna. Mörkt med lite halvljus slingor som skimrar... Samma hårfärg som på min avatar här bredvid!


Nu ska jag luta mig tillbaka... Fortsätta njuta av min glögg (äpple och kanel) och bara vara :-)

Av Grynisen - 19 december 2008 19:54

Ä N T L I G E N


Ett kilo lättare.... ja det känns ungefär så när jag har klippt mig. Rackarns mycket hår som försvann idag. Min frisör sa att jag har "hästman" *HAHA* Men hon gillar att klippa mitt hår just för att det är mycket hår och lätt att göra frisyrer!!!


Nu har jag geggat in håret med färg. Det blev Wellas Dark Mocca även denna gång. Den färgen blir så jäkla snygg :-)


Senare ska slingorna i, sen är jag färdig!!!! 



Av Grynisen - 19 december 2008 07:08

Det ska bli så gott att få äta lite av varje på julbordet. Halva gänget på jobbet åker iväg i drygt 2½ timme och äter julbord idag, de andra var iväg igår...


Jag toklängtar ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards