Alla inlägg den 23 december 2008

Av Grynisen - 23 december 2008 23:53

Vi lyckades :-)


Både jag och Whille vann 100 kr var!!!! Fliz blev jättebesviken över att hon inte vann. Jag sa till henne att vi kan spela Bingolotto den 30 december oxå, men det ville hon absolut inte...


Whille däremot jublade av LYCKA *skrattar* Han sken som en sol och var sååå glad, 100 kr, oj oj oj... Önskar jag oxå kunde bli så lycklig över den summa pengar *ler* Nu längtar han tills vi ska lämna in lotten för att lösa ut pengarna

Av Grynisen - 23 december 2008 19:28

Julmusten och glöggen är framdukad, popcorn är poppade, bingolotterna ligger på bordet :-)


Nu börjar traditionen :-)


I år ska vi bryta traditionen med att vinna oxå *ler*  Det är vi värda tycker vi

Av Grynisen - 23 december 2008 18:38

Min julkänsla alltså.... kände mig TOKSTRESSAD tidigare idag vilket säkert gjorde att jag inte kunde fokusera på julklapparna. Micke har iaf löst resten av klappar så nu är även vi klara!!!!


Medans Micke röjde runt i stan så har jag och barnen pysslat här hemma. Barnen har slagit in pappas julklappar *ler* Omsorgsfullt och fint, skrivit fina etiketter och gjort annat fint :-)


Därefter klädde vi granen, så här fin blev den:


 Här håller barnen på att sätta upp små polkagris-käppar som ska smaskas på när granen slängs ut :-)


För att fortsätta med lite julstämning så började barnen att dekorera pepparkakor med nonstop, silverkulor och annat strössel.


Så här fina pepparkakor har vi nu:


Visst är de fina :-) Nästan mer godis än pepparkakor *HAHA*


Nu har jag även kokat risgrynsgröt. Jag gjorde den på gammaldax mjölk vilket innebär att den är lite fetare, och självklart en godare risgrynsgröt!!!


Jag gjorde ju iordning mina naglar häromdagen, tänkte visa hur snygga de är *ler*


Kanske inte är bästa bilden, men det är massor med bling-bling på :-)

Perfekta till både Jul och Nyår!!!

Av Grynisen - 23 december 2008 15:14

Jag och barnen drog iväg ut idag runt halv tio. Det hade många andra oxå gjort *ler* Vi åkte runt och letade julklappar på massa ställen, men jag var helt tom på idéer *suck*


Jag är inte speciellt nöjd än, men Micke får ta resten nu. Han är inne i stan och röjer bland alla människor. Inspirationen var inte på topp för mig tyvärr...


Nu ska jag och barnen lyssna på julmusik och klä våran fina gran :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards