Alla inlägg den 22 december 2008

Av Grynisen - 22 december 2008 22:19

Oj oj oj... full fart här hemma på inslagningen nu. Det gäller att passa på när barnen sover :-) Imorgon är det kört eftersom jag har lovat att de ska få vara uppe och spela Bingolotto.


Jag har ju inte tokmycket paket hemma som tur är, men det tar ju ändå tid... Det är roligt att slå in några paket, sen tröttnar jag....


Full fart på jobbet idag, men kul :-) Syrran o hennes sambo kom dit, då fick jag julskinkesmörgås och lussekatter med saffran. SÅÅÅÅ SNÄLLT :-) Mumsade gott på det vid min rast klockan 15.20


Whille mår bättre men magen är röten (kass) men det är väl sviterna från igår. Han är piggare iaf, dock väldigt känslig och blir lätt ledsen.


Jag hoppas vi kan åka iväg imorgon och fixa det sista :-)

Av Grynisen - 22 december 2008 11:27

Whille är feberfri :-) Såååå härligt!!! Han är fortfarande väldigt trött, men det är helt ok! Han har även ätit en smörgås och mår fortfarande bra så nu håller vi tummarna att det inte blir värre än så!


Fliz är tokförkyld, geggiga ögon och rejäl snuva, dock ingen feber. Hon går här hemma och städar just nu. Hon vill att det ska vara sommar oxå så nu är det ett halterneckslinne på + kjol :-)


Om en stund sticker jag till jobbet där jag ska vara tills stängning ikväll. Under tiden ska Micke såga granen och ta in den.


I övrigt är dagen kravlös för barn och make :-) Snällt va *fnissar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards