Alla inlägg den 27 december 2008

Av Grynisen - 27 december 2008 16:13

Nu har vi gjort våra "egna" figurer :-) Man komponerar ihop en figur som ska se ut som en själv. Vi hade en kul stund när vi letade ögonformer, frisyrer och annat som tillhörde.


Nu väntar vi på syrran och hennes svåger så de oxå ska få göra egna figurer innan vi kör igång tävlingsomgång nummer ett :-)

Av Grynisen - 27 december 2008 11:26

Igår när vi kom hem och installerade barnens Wii så hade vi inte fått med Wii Sports *muttrar* Det var ju det spelet vi alla ville spela. Besvikelsen var STOR... dessutom hade ju affärerna stängt när vi väl var hemma och upptäckte detta.


Så idag ca halv tio stack jag iväg för att fixa hem spelet + att handla med lite gott färskt bröd.


Motivationen var så där kände jag.... Jag har ont i halsen och känner mig sådär. Men vad gör man inte för sina barn (och sig själv oxå föresten)


Nu har vi ätit god frukost, köpte hem barkis och ett nyttigt bröd med massor av frön i. Båda bröden var kanongoda.


Whille och Fliz spelar nu, just nu är det boxning och Fliz är i extas *ASG*


Underhållning på hög nivå ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards