Alla inlägg den 20 december 2008

Av Grynisen - 20 december 2008 23:01

När jag tycker att livet känns ganska bra så ska någon se till att sparka bort den bubblan.


Återigen... vem tror ni....?  Min mamma såklart :-(


Min mamma är så duktig på att få allt till att det är mitt fel. Hur jag än försöker prata med henne så vänder hon det till sin fördel. Nu ikväll var det i telefonen... och självklart är jag den som inte försöker, den som lovar saker men sen inte gör som jag sagt osv. Jag är och förblir den dottern hon gillar minst, bara att inse. Det finns så mycket som tyder på det, trots att jag inte lämnar ut detaljer här (borde verkligen ha lösenord på bloggen) Ännu en gång, med gråten i halsen ringer jag min syrra och bara öser över min frustration.... men vad fan hjälper det!?


Mamma tokgillar min syrra och hennes sambo, vilket jag är mycket glad över. Men det är hon så duktig på att poängtera mellan raderna oxå, mamma alltså.... Jag blir så jävla sårad... Jag är trött på att inte ha någon förälder som tycker om mig.


Frågan är om det verkligen är värt att vårda den kontakt vi har. Jag vet att det är barnens mormor, jag har alltid lovat mig själv att inte stå ivägen för det. Men det jag tänker på nu är mina känslor.... Hur ska jag må? Hur ska jag orka?  Vem ska bry sig om mig?


Det roliga i allt är att från början så är det min mamma som gjort fel mot mig, fel VÄLDIGT MÅNGA GÅNGER (återigen inga detaljer) vilket resulterade tillslut att jag inte orkade mer.... Jag bröt kontakten för min och min familjs skull. Men i våras hörde mamma av sig, och jag tänkte att mina barn ska inte behöva vara utan sin mormor. Jag la ALLT åt sidan för deras skull och för mammas skull.


Jag undrar bara hur länge jag ska behöva ta skit... Jag är oxå människa...


Just nu är jag ledsen, skitledsen igen.... och mamma är orsaken IGEN

Av Grynisen - 20 december 2008 20:08

Ja att jobba alltså :-) Idag jobbade jag sista lördagen inför julen, det känns jätteskönt! Nu har jag en lördag kvar och det är inventeringslördagen den 3 januari...


Efter jobbet idag åkte jag in till stan för att fixa mina naglar :-) Jag och resten av Göteborg var inne i stan, helt hopplöst mycket folk. Tur att jag inte skulle handla!!!


Naglarna blev så jäkla snygga, massa blingbling på *ler* Ska försöka ta kort utan att blixten inte slår rätt i naglarna.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards