Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Grynisen - 31 augusti 2008 14:59

Jag och barnen åkte iväg till syrran förut. Syrran hade shoppat lite kläder och skolsaker till barnen :-) Sååååå snällt syster *puss*


Syrran åkte med oss till ett shoppingcenter för att hitta lite överdelar till barnen. På tisdag är det skolfotografering och jag brukar alltid ha nya kläder på barnen då. Till Whille köpte jag två tröjor, en t-shirt i mörk turkos och en piké i vit bas med mörka turkosa streck. Tänkte att han kan ha t-shirten under pikén och sen jeans till det.



Till Fliz blev det en grå kofta, lila linne och en skotsk-rutig lila kjol (som hon fick idag av min syster). Det blir även gråa leggings till. Jag tror det blir jättebra :-)


Efter bra shopping så kollade vi snabbt in på Intersport. Whille vill såååå gärna ha Heelys (skor med hjul vid hälen) Rackarns dyra de var *phuu* Dryga 1.000 kr för ett par skor... Det får han önska sig i julklapp, det tyckte både jag och syrran...


Vi avslutade med McFlurry på McDonalds *mumma*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards