Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Bröllopsdag

Av Grynisen - 10 september 2010 08:52

Igår hade jag och Micke 10-årig bröllopsdag, det ni :-) Det är stort!!!! Massor med vuxenpoäng tycker jag *hehe*

 

Det firades inte så jättemycket. Micke jobbade och var hemma vid klockan 14, och jag åkte till jobbet kl 14.30 *ler* Men detta hade vi redan pratat om innan...

 

På kvällen när jag kommit hem från jobbet så drack vi gott Rosévin och åt goda ostar *mums* Det var verkligen jättegott!!!

 

Micke hade varit snäll mot Edwin och låtit honom sova nästan två timmar innan läggdax *Hmmm* Så någon ensamtid blev det inte, Edwin satt med och tyckte det var jättekul när klockan passerade 22 :-D

 

Jag fick ett jättefint armband av Micke, ett jag önskat mig som är gjort av Giorgio Martello. Det är ett armband där man kan sätta på berlocker. Så min första berlock blev en rosa Converse, hur tufft som helst *ler*


  

Armbandet


  

Fina Converse-skon :-)

 

Visst är det snyggt :-)

 

Micke fick ett halsband som han önskat sig. Det är en stor silverdrake med en röd sten som öga. Väldigt snyggt är i precis Mickes stil, ni vet, det österländska ;-)

 

Vi fick iaf en mysig kväll trots barnsällskap. På lördag har vi tänkt att gå ut och äta grekisk mat, bara jag och Micke. Då ska Mickes mamma komma hit och passa barnen, det känns skönt och lyxigt. Det ser vi fram emot!!!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

10 september 2010 13:16

Grattis i efterskott :)
Armbandet var jättefint och coolt att det fanns converseskor till :)

Ha en trevlig helg/Kram.

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

12 september 2010 19:18

Super fint armband hjärtat

http://jezza.wordpress.com

 
Jessica

Jessica

12 september 2010 19:51

Men vad konstigt ;) nu kom bara 1/3 av min kommentar med :-)
Undrar om det är min dator som spökar *s*

Skrev iaf att ni närmar er silver o guldbröllop med stormsteg...då kommer jag och Malin och firar med er och en massa vin på det *skrattar*

PUSS!

http://jezza.wordpress.com

Grynisen

13 september 2010 12:22

Nämen *hihi* Skumt det är då...

Guld och silver är väl ett tag kvar, men jag ser fram emot firandet *fnissar*

Puss på er båda

 
Jessica

Jessica

13 september 2010 20:59

Hihi det är verkligen super skumt!
Ser ju att min kommetar igår lät lite lustigt, hade ju skojat till det lite extra runt era bröllopsdagar från början *skrattar lite* :)

Puss

http://jezza.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards