Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Grynisen - 26 januari 2010 19:00

 

  

Kolla in, vilken livsnjutare. Så här ligger Julius ofta och sover, antingen på golvet eller i soffan!!! Han är våran nallebjörn, så otroligt gosig och snäll.  Däremot gillar han inte att ligga i knät eller bli buren, men älskar om man sitter på golvet så han får stryka och buffa på en.


  

Belino, det är min katt. Han sover alltid brevid mig i sängen, han sitter även och väntar på mig tills jag går och lägger mig. Han jamar och gnäller på mig när det är matdax. Belino är en väldigt speciell katt som inte accepterar vad som helst. Han visar sitt missnöje genom att kunna vara riktigt sur *fnissar*

Av Grynisen - 26 januari 2010 18:45

Ja det är bara en sånn dag :-( en skitdag... en gråtdag...

 

Jag känner mig ledsen och deppig

 

Jag har skitont i ljumskarna, blygdben och höfter idag

 

Jag är orolig att inte få tag på Micke om värkarna sätter igång


Jag saknar att ha Micke hemma, även om jag är JÄTTEGLAD för att han har jobb igen. Men från att inte ha något, till att nu ha jobb + gå en utbildning (4 dagar i veckan) vilket gör att han är hemma mellan kl 21-22 tre dagar i veckan :-(




Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards