Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Grynisen - 1 juli 2010 21:25

 Jag slängde i en omgång med blekmedel i håret igår kväll, kände för att få bort det svarta. Vill göra nått nytt :-)

 

Så här såg jag ut efter blekningen, rödbrunt med blond utväxt *HAHA*

 

  

 

Kände mig rätt nöjd trots allt, planen var ju att få bort det svarta för att efter blekningen lägga i en ljusare brun eller nått.

 

I morse drog jag i ljus mocca. Tänkte mig en brun nyans i den färgen, sen tänkte jag lägga i blonda slingor. Besvikelsen var stoooor när jag sen såg att jag var tebax på ruta ett    Va fasen, färgen är ju likadan som jag hade innan

 

*GAAAAAAAAAAAAAAH*

 

Men jag ger inte upp....


  

EGO
Av Grynisen - 1 juli 2010 21:06

För några dagar sen började Villervalla sin sommarrea

 

Jag gillar deras kläder så jag köpte på mig en del till Edwin inför höst och vinter

 

  

Fyra bodies, fyra byxor och två heldressar!

 

Längtar redan tills Edwin kan börja använda kläderna :-) Men nu är de för stora, köpte ju en storlek större så han kan ha kläderna hela hösten, förhoppningsvis   

 

 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards