Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Grynisen - 4 juli 2010 22:43


  

Edwin har fått en stol idag!!!

 

Med tanke på premiär för smakisar så var det dax att ordna en stol till prinsen!!! Jag hade tänkt att köpa en Tripp-trapp-stol, men den var ruskigt dyr. Så hittade vi denna stol i Ullared idag, perfekt!!!

 

Än så länge är stolen lite stor, eller Edwin liten *ler* därav att vi har en filt framme på stolen. Filten tillsammans med stolsdynan gör att Edwin sitter ganska stadigt!!!

 

Så mysigt det var nu ikväll när han kunde sitta med vid bordet när vi åt kvällsmat *mys mys*

 

Dessutom har Edwin fått smaka sin första "smakis" idag, potatis och majs. Det blev ganska populärt. Lite funderande ansiktsuttryck, men absolut inga rysningar eller kräkningar HAHA Så nu är bebis-tiden absolut förbi... Nu har vi ett litet barn, en fantastisk unge som är som en solstråle de flesta vakna timmarna!!! Underbara Edwin   

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards