Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Grynisen - 9 juli 2010 23:13

Tänk jag visste ju inte namnet på gruppen ELLER på någon låt, ändå lyckades jag hitta gruppen och låtarna på google.se    Nu ska jag bara hitta favvolåten som jag TROR att de har gjort... nedan är en av de mer kända låtarna iaf!!!

 

S Club 7 heter gruppen, jag har toknostalgi just nu *fnissar* Tokfjantig pop men jättehärlig och man lär sig texten direkt nästan *HAHA*


Av Grynisen - 9 juli 2010 21:57

Häromdagen när jag och barnen städade övervåningen så hittade jag ett gammalt CD-fodral med bl a STEPS skiva som jag köpte innan jag och Micke träffades. Ja då är den minst 11 år *HAHA*

 

Jag var tvungen att sätta på skivan, snacka om härlig nostalgi. Glad härlig popig musik. Ganska härlig sommarmusik :-D

 

Så här lät det på den gamla goda tiden *fnissar*


Nu måste jag komma på en annan grupp som jag gillade, eller rättare sagt en låt med en grupp. Gruppen bestod av tre killar och tre tjejer (tror jag) och kom från USA. Minns fasen inte vad de hette.... De hade en grymmelåt, ibland spelas den på radion.... Om jag ändå kom ihåg... *tänka tänka tänka*

Av Grynisen - 9 juli 2010 21:09

De senaste dagarna har känts som lördag. Även barnen har dålig koll, Fliz frågar nästan varje dag om vilken dag det är *ler* Då kan man iofs skylla på semester-feeling   

 

Idag har det inte hänt mycket. Vi har bara varit hemma, jag och barnen. Micke har jobbat lite grann, han har ju ingen semester pga sitt nystartade företag. Men han var hemma runt halv fyra igen, så då grillade vi kycklingfilé och halloumi. Gott gott...

 

  

 

Föresten, kolla bilden :-D En del av Flizans jordgubbar har hittat en rödare nyans *ler*  Sånt gillar vi!!!

 

 

Av Grynisen - 9 juli 2010 13:26


  


Micke köpte en honungsmango för någon vecka sen. Därefter har den blivit liggande i kylen. Igår tog jag fram den, trodde den var gammal. Men Micke skar upp den och vi båda smakade... Det var bland det godaste jag smakat på...

 

Så mjuk och söt, fantastisk god smak. Sötare och lenare än vanlig mango.

 

Gillar ni mango så måste ni testa även denna... Ljuvligt god!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards