Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Grynisen - 10 januari 2011 20:15

Jag och Edwin satt i hans rum förut och lekte. Han är så ljuvlig, så underbart go!!!!

 

 

  

  

 

    Mamma älskar dig goa unge   

Av Grynisen - 10 januari 2011 16:00

Nu har jag hittat två wallies/väggdekorationer som jag vill ha till Edwins rum. Den ena har ni redan sett i ett tidigare inlägg 


  

Det är trädet med fåglar och fjärilar, heter Prickigt Träd


och


   

En söt apa i en trädgren, heter Djungel vänner

 

 

Av Grynisen - 10 januari 2011 15:45

Jag behöver sol och värme... behöver energi...

 

Det var längesen som jag kände en sådan längtan till sol, bad,semester och resa. Men nu är jag nästan lite desperat :-(

 

Jag vill åka utomlands, vill flyga, släppa alla måsten, bara få  vara en vecka eller två *ler*

 

Vi har ju haft tankar på att försöka komma iväg på en resa i sommar. Men samtidigt så är det ju Mickes företag som styr det ekonomiska så det känns ju inte som vi vågar hoppas ännu...

 

Då, sommaren 2009, när vi var i Bulgarien så kände jag det, ALDRIG MERA SOL *asg* Men jag tror det var graviditeten som gjorde sitt... För just nu kan jag absolut INTE förstå de tankarna *skrattar*

 

Men jag får fortsätta dreggla när jag kikar in på olika resebyråers sidor.... kanske kanske blir det vår tur i år :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards