Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Grynisen - 18 januari 2011 20:45

Ja men shit alltså.... Mitt hår tar över.... Värsta hjälmen har jag på huvudet nu *GAAAAAAH* PANIK!!!!!!

 

Det är toklängesen jag klippte mig, tror att det var i oktober jag klippte mig. Det säger väl en hel del va... *haha* Problemet är ju att hitta en dag när Micke är hemma så att jag kan komma iväg och klippa mig. Jo tjena, när då??

 

Jag ska göra en chansning och ringa min lokala frisör för att se om hon har en tid imorgon när Fliz har slutat skolan. Så får hon och Edwin åka med, och Fliz får försöka roa Edwin i vagnen under tiden... *sucka* Blir säkert JÄTTEKUL!!!

 

Vad gör man inte för spänningen liksom *skrattar*

 

Egentligen skulle jag vilja åka till en ny frisör, få lite nytänk, bus och liv i håret. Hos min lokala frisör blir det alltid samma frisyr.

 

Sitter och kikar lite på www.frilla.se, försöker hitta lite förslag som jag kan ha med mig OM jag ev får en tid imorgon!!!

 

               

 

Det finns lite att välja på :-) Men sen ska ju mitt ansikte passa där i frisyren med....

 

Håll tummen för en tid till mig imorgon e ni snälla!!!

 

 

Ellen Degeneres frisse är ju oxå skitsnygg :-)  

EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards