Alla inlägg den 27 november 2012

Av Grynisen - 27 november 2012 19:39

Idag blev det att jobba halva dagen och vabba halva dagen. Det var skönt att komma hemifrån lite, även om magkänslan sa att jag INTE ville till jobbet :-( Men att träffa många av mina goa arbetskamrater kändes gott faktisk. Många var jätteförvånade över vår chefs beslut om att jag inte får jobba kvar.... Det kändes lite som en seger för mig iaf :-) Inte för att det ger mig jobbet tillbaka, men ett erkännande från de som jag jobbar med närmast är bra nog just nu!


Vid kl 12 var jag hemma igen och löste av Micke som åkte till jobbet. Även Whille var hemma idag då han var jättetjock i halsen och snuvig. En rejäl förkylning på honom!!!


Jag och Edwin byggde med Lego, myste i myshörnan i hans rum och läste böcker. Favoritböckerna nu är Halvan-böckerna. En kul serie med en pojke som heter Halvan och som jobbar med olika fordon så som polis, brandbil, flygplan osv :-)


 


Jag upplevde Edwin pigg och feberfri, tänkte att det lutar åt dagis på torsdag. Men vid byte av blöja så tog jag tempen, 38,8 grader *SUCKAR* Jag som trodde det gick åt rätt håll....


Imorgon får Micke ringa och rådfråga på vårdcentralen. Vi har ju varit hemma med Edwin sen i torsdags pga att han då fick magsjuka. Sen hoppade han ju direkt till feber och hosta på lördagen.... Man får väl bara vara hemma en vecka utan sjukintyg? Nån som vet?



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards