Alla inlägg den 30 november 2012

Av Grynisen - 30 november 2012 10:01

Micke fyller år på söndag och jag borde passa på att baka lite redan idag när jag ändå är hemma med Edwin. Har bara så dålig fantasi *sucka*


Funderar på att baka en Pavlovatårta, men samtidigt så funderar jag på om den kanske är mer sommartårta? Har aldrig gjort en Pavlova innan så jag vet ju inte ens om det är gott *hihi* Tycker bara att det ser så gott ut :-)


 


Vad kan man mer göra då? Brownie kanske? Eller gå in i adventskänslan totalt och köra pepparkaksmuffins och annat juligt?


Det löser väl sig!!!


Just nu har jag en son som skriker och gapar. Han har blivit som en annan unge sen han blev sjuk. Han levererar ett sånt humör så jag undrar vad det är för fel på honom. Kanske är det lite trots blandat med hur han mår... men orken som mamma tryter lite. Han vaknade vid kl 7 idag och säkert 2 timmar av 3 timmar fram till nu har han skrikit och gapat från och till. Tur att man har spärrar :-)


Vi har även fått lite pudersnö ute... Det är -3 grader och liiiiiite vitt på sina ställen *mysigt* Det får gärna komma lite till så det blir helt vitt, mest för ljuset och julkänslans skull.



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards