Alla inlägg den 9 november 2012

Av Grynisen - 9 november 2012 20:57

Igår var Edwin på BVC för 2,5 års kontroll. Något sent då han är 2 år och 8 månader nu, men bättre sent än aldrig.


Edwin skulle absolut inte göra som BVC-tanten önskade. Han ville inte greja med hennes leksaker som hon visade, han ville inte väga sig eller mäta sig. Men Micke, som var med, fick lurat honom lite så tillslut var han både vägd och mätt.


Vi kan ju säga så här, grabben är stor och han har vuxit massor :-) Edwin är väldigt lång för sin ålder, men det visste vi ju redan. Han följer sin kurva så fint så!!!


VIKT: 16,8 kg


LÄNGD: 99,5 cm


Han ligger före i sin utveckling med att kunna färger, veckodagarna och att räkna, det brukar barn lära sig i 4 års åldern. Han pratar mycket och bra trots att han har lite svårt att prata helt rent än. Men inget att oroa sig för iaf, skönt :-D


 

♥ Bild från imorse ♥

Av Grynisen - 9 november 2012 17:28

 


Precis så är det..... Ä N T L I G E N säger jag!!!!


Denna veckan har varit den segaste ever :-( Varje dag har varit alldeles för lång och alldeles för långt från fredagen. Så idag känns det otroligt skönt att äntligen ha fredag :-D


Jag hämtade Edwin för en timme sen ungefär. Sen åkte vi hem och nu njuter vi av lugnet, tända ljus och lite lek. Whille och Fliz är hos kompisar och kommer hem till X-factor som kommer kl 20. Då börjar vårat fredagsmys med vitlöksbröd, popcorn, chips och godis *hehe* Ska det va så ska det va ;-)


Micke är i Stockholm på någon friskvårdsmässa (tror jag) Så han är galet nöjd! Han kommer hem imorgon kväll så denna kvällen har jag barnen och myset för mig själv!


 


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards