Alla inlägg den 13 november 2012

Av Grynisen - 13 november 2012 21:44

På söndag fyller min goa Fliza 10 år. Hon längtar helt otroligt mycket :-D


Önskar jag kunde göra hennes dag totalt fulländad, uppfylla alla hennes önskningar och ge henne allt hon vill ha. Vi kommer väl att komma en bit på listan iaf :-)


På lördagen ska vi ha kalas för den lilla pyttiga släkt vi har. Sen blir det lite annat firande på söndagen som jag återkommer till.


Frågan är ju bara hur jag ska få ihop allt!? Jag jobbar ju till kl 16 mån-fre, hämtar alltid Edwin efter jobbet och ska hem sen för middagsfix osv. Men jag måste åka och köpa presenterna på onsdag eller torsdag tror jag, så jag vet att jag verkligen hittar det hon vill ha.  Hon har mest önskat sig kläder, så det ska det väl bli en del av. Nått annat med....


Bakningen måste vi oxå lösa. Tårta vill hon ha så klart, sen måste jag ju fixa nått annat med.... Har hittat en kladdkaka med knäcköverdrag, även ätit världens godaste brownie som en arbetskamrat hade bakat för ett tag sen. Som sagt, lite planering och hinna med-känsla... *phuu*


Jaja, så länge min älskade Fliza blir nöjd i helgen så är det värt allt slit ♥♥♥

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards