Alla inlägg den 22 november 2012

Av Grynisen - 22 november 2012 16:17

Ja som om 2012 inte varit ett skitår hittills med allt vad det innebär, så fick jag beskedet idag att jag inte får förlängt på mitt jobb :-( Att jag inte får förlängt har inget med min arbetsprestation att göra, för jag jobbar bra *ehhh* Nä det är för att jag har varit negativ sista tiden och det passar inte in i deras miljö. Dessutom har jag ju varit hemma en del för VAB så de anser att jag inte är flexibel...


Jahopp, arbetslös som nyårspresent *suck* Orka bli arbetslös....


Detta året är det värsta jag upplevt, tur att jag inte visste vad detta året innebar när jag skålade in 2012!


Det är väl bara att bryta ihop igen nu då :-(


 

Av Grynisen - 22 november 2012 09:30

För första gången har Edwin nu åkt på det värsta, magsjukan :-(((


Han vaknade med mig imorse, blek och kallsvettig. Han var ledsen och väldigt mammig, ja mer än vanligt. Jag drog iväg till jobbet och då ringde Micke mig efter ca 10 minuter. Då hade Edwin somnat i Mickes famn, det händer aldrig annars... o inte på morgonen.


Micke sa att han kunde lämna Edwin senare på dagis, han skulle börja först kl 11. Skönt tänkte jag, kanske bara behöver sova lite. Men icke....


Vid halv nio får jag ett sms, SPYTT står det bara *blääääää* Jo då, Edwin hade levererat världens laddning när han gjorde iordning Edwin. Så det var bara att hamna rätt i badet....


Magsjukan är här alltså.... Fyyyyy, finns ju inget värre :-( Hoppas nu att det inte blir nån långvarig variant....


Jag ska sticka hem vid kl 14 och lösa av Micke så får han åka och jobba!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards