Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Det som inte dödar det härdar

Av Grynisen - 22 november 2012 16:17

Ja som om 2012 inte varit ett skitår hittills med allt vad det innebär, så fick jag beskedet idag att jag inte får förlängt på mitt jobb :-( Att jag inte får förlängt har inget med min arbetsprestation att göra, för jag jobbar bra *ehhh* Nä det är för att jag har varit negativ sista tiden och det passar inte in i deras miljö. Dessutom har jag ju varit hemma en del för VAB så de anser att jag inte är flexibel...


Jahopp, arbetslös som nyårspresent *suck* Orka bli arbetslös....


Detta året är det värsta jag upplevt, tur att jag inte visste vad detta året innebar när jag skålade in 2012!


Det är väl bara att bryta ihop igen nu då :-(


 

 
 
Steffman

Steffman

22 november 2012 19:24

Det var mycket tråkigt att höra. Jag tycker ni haft tråkigheter så det räcker nu. Men jag lovar dig, du skall se att det vänder. Efter regn kommer sol som bekant. När det gäller att söka jobb så är du en duktig och ambtiös tjej. Ge inte upp... Jag vet att du kan lite av varje... och det är en styrka i sig.

Skickar många styrke kramar! /S

http://www.steffman.se

Grynisen

22 november 2012 21:16

Jag hoppas du har rätt Steff, hade varit skönt att se en ljusning framöver.

Tack för din peppning ♥

 
Ingen bild

Marina Davidsson

22 november 2012 19:27

men vad jobbigt. håller tummarna för att det ordnar sig.

Grynisen

22 november 2012 21:15

Tack för omtanken

 
Jessica

Jessica

22 november 2012 20:45

*funderade länge på om jag skulle skriva alla fula ord min hjärna bubblade upp så fort jag läste ditt inlägg men jag tror jag låter bli*
Men det är ju själve f*n rent ut sagt gumman, jag blir så arg, ledsen och frustrerad för din skull och sitter på riktigt här med tårar i ögonen!
Varför liksom?
Kan du inte bara få ha lite medvind och tur någonstans nu, du har kämpat så förbaskat detta året och får ändå bara käftsmäll efter käftsmäll :( Var är rättvisan i det liksom?
GRRRR!
Jag vet att de säger att det är de starka och godhjärtade som alltid prövas men nånstans finns det väl en gräns.

Du är verkligen världens finaste Johanna och jag menar det av hela mitt hjärta, det känns inte som de förtjänar dig om de inte kan se ditt värde!
Att du varit negativ var verkligen den sämsta ursäkt jag hört på länge *kokar av ilska* Och den småbarns-förälder som inte vabbar finns väl för sjutton inte?!

Jag hoppas av hela mitt HJÄRTA att 2013 blir ditt och din fina familjs år, det finns inga som förtjänar det mer <3<3<3<3<3
Och att det löser sig på jobbfronten för dig så fort som möjligt (även om jag förstår mer än väl att det känns både pissigt, jobbigt och hur tungt som helst just nu!)

Massor av kramar och kärlek!!!
/Jessica


http://Jezza.se

Grynisen

22 november 2012 21:15

Tack för dina fina ord ♥

Ja nästa år kan ju knappast bli värre... men vågar nästan inte säga det *ryser*

Ska samla ihop mina spillror och försöka pussla ihop en positivare jag. Mitt negativa på jobbet har ju varit mkt pga min chefs sätt, stämningen över lag på jobbet osv...

Thats life

Stor kram tebax ♥

 
Ingen bild

Malin

27 november 2012 17:40

Livet är lite väl motigt ibland, framför allt när den ena skiten avlöper den andra och man aldrig hinner pusta ut emellan, man hinner liksom aldrig samla ihop kraft nog för att tackla nästa elände. Det är som bonden på reklamen säger: Det blir bättre, det gäller bara att orka härda ut! Så bit ihop fröken , jag vet hur jävligt hopplöst det känns just nu men du har världens finaste ungar och man, Ni reder det här!!

Grynisen

27 november 2012 19:39

♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards