Alla inlägg den 3 november 2012

Av Grynisen - 3 november 2012 21:49

Säsong 3 av Så mycket bättre började ju förra veckan och jag måste säga att hittills så är det riktigt bra :-) Jag var ändå lite besviken över artistvalet då det är bara Uggla och Darin som är ok i mina ögon. Dagens Olle Ljungströms låtar är ju för mig ganska okända, men jag fastnade för de låtar som just Uggla och Darin framförde... Riktigt bra!





Även förra veckan så fastnade jag för Darins version av Pugh Rogerfelds låt Stockholm :-) GRYM!!!!



Ska bli spännande att se vad nästa avsnitt har att erbjuda :-D



Av Grynisen - 3 november 2012 21:37

Dagarna drar iväg galet fort - Redan november, men snart är favvotiden här så det känns ändå ok :-D Snart är det dax för ljusstakar och julmys *ser fram emot*


Igår fyllde min goa syster år. Jag och Micke var där och firade henne lite på kvällen utan barn. Så härligt att få vara bara Johanna för några timmar, inte mamma, inte arbetare utan bara jag *ler* Skön känsla :-D


Vi hade en härlig kväll, fick god mat och träffade trevliga människor. Syrrans bästa kompis är helt underbar, även syrrans ena kusin (jag och syrran är halvsyskon så vi har inte samma kusiner) Vi dansade loss och hade många galna timmar *hihi*


 

Ett glas rosé och god matig paj *mumma*


Jag och Micke var hemma ca kl 2.45 Mickes stora dotter var här och passade barnen, jättesnällt. Edwin hade saknat mig massor, han är ju mammagris till max just nu. Men trots en hel del tårar så hade det gått bra!!!


Edwin var snäll och väckte mig runt halv sju imorse *GAAAAH* Ca 3,5 timmars sömn :-( Trött mamma! Men det var bara att gå upp och njuta av lite Bolibompa, köra lite bilar och mysa *hihi*


Dagen har varit lugn, handlat lite mat bara. Dessutom har Micke varit ledig, det händer ju normalt inte längre... Så hela familjen har varit samlad, ovanligt men väldigt skönt :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards