Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Grynisen - 26 oktober 2013 17:38

Nu myser vi till det.... lika bra att gå "all in" ikväll *hihi*


 


Har tänt ljus lite överallt...


 


Sitter med Edwin i soffan och kikar på vadå... jo barnprogram :-) Snart Bolibompadax!!! Sen blir det lite avkoppling och mys i soffan innan mini ska sova. Därefter blir det mys med stora kidsen ♥ Popcorn, godis och "Så mycket bättre" som börjar ikväll :-D


 


 



Av Grynisen - 26 oktober 2013 09:21

Lördag morgon och Edwin vaknar som bekant tidigt, redan kl 6.15 började han tjata om allt möjligt :-) Ja den där sovmorgonen får jag nog längta efter ett tag till....


 


Nu sitter vi och kikar på Disney på Barnkanalen. Edwin är inte så intresserad av Disneys klassiker men en stund funkar. Första frukosten är redan avklarad men om en stund är det dax för frukost nummer två med de stora barnen. Fliz sover fortfarande och Whille är vaken sen en timme tebax ungefär...


Ute är det jättehöst så det lockar mest med innemys.... Kanske blir det iväg en sväng sen för lite shopping och besök hos syrran ♥ Därefter kör vi mys-all-in *ler* Levande ljus, fleecefilt och god mat :-)


Ha en fin dag ni där ute....!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards