Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Grynisen - 27 oktober 2013 20:55

Ja det är verkligen dax att byta ut våran matplats. Jag och Micke köpte våran matplats när vi flyttade in i vårt första hus för 13 år sen... GAAAAH.... i februari är det 13 år sen *vart tog tiden vägen*


Iaf, aptråkigt träfärgat ovalt bord med 6 stolar. Minns lyckan när jag köpte det, men jag avskyr det idag. Ja det har jag gjort i flera år... Det är otroligt mycket märken på efter alla busungar som slagit med bestick och leksaker i. Trät är väldigt mjukt så att göra mönster är inga problem.


Nu sitter jag iaf och spanar på nätet lite efter nya alternativ som passar vår budget. Jag har hittat några alternativ som kostar ca 4.000 kr - 5.500 kr.


 

IKEAs Bjursta/Börje bord och 6 stolar


 

CHILLIs Doro Matbord med York stolar


 

CHILLIs Matbord Soft med York stolar


 

CHILLIs Matbord Portman med York stolar


Som ni ser så vill jag ha det ljust och fräscht. Jag har inte sett några av dessa i verkligheten så jag vet ej känslan på bordet, om ytan är stark så det inte blir märken direkt. Men för ögat så känns detta väldigt bra :-)


Vi får väl se vad det blir NÄR det väl blir!!!!

Av Grynisen - 27 oktober 2013 06:27

Ja inte fick jag mer sömn för det.... Nu sitterjag i soffan med Edwin och tittar på Charlie och Lola på Barnkanalen!!

Övriga huset sover tungt, förutom katten Nina som fick lite feeling och sprang ett snabbt morgonrace när hon såg att vi kom upp ;-)

Nu softar hon bredvid mig i soffan, spinner som ett reaplan :-)

Ska smygsova lite.... hihi.... Ibland lyckas man få några minuter ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards