Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Grynisen - 28 oktober 2013 16:46

Nu är stormen välkommen ;-)

Igår röjde vi garaget så vi äntligen kan köra in bilen där igen!!! Vi hade massa skräp som skulle till tippen och en hel del skit på tomten.

Vi plockade även ner studsmattan så den inte får fart härifrån. Det gjorde jag o Micke igår när det öste regn ute.... jag vägrade ge mig.

Även altanen plockades iordning. Alla leksaker som Edwin hade i sandlådan plockades oxå undan. Ses till våren ;-)

Med tanke på stormen Simone som nu är på väg hit så känns det extra skönt att vi gjort iordning ute. Det som ev kan förstöras ute nu kan vi inte styra över ändå...

Bara skalet av studsmattan... å det borde inte kunna flyga iväg ;-)

Skottkärrorna ligger på sandlådans lock. Förhoppningsvis ligger det kvar så även efter stormen.

Ute är det regnigt men väldigt lugnt i luften. Nästan lite otäckt lugnt med tanke på ca 30 sekundmeters vind till kvällen!!

Jag o barnen sitter i soffan. Vi har massa levande ljus och ser på Ice Age 4 ;-) Så här går det ingen nöd på oss... Hoppas bara Micke kommer hem utan massa problem sen.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards