Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Grynisen - 1 januari 2008 18:37

Jag fick denna av Micke i julklapp... och jag har funderat på när jag ska ha möjlighet att se den *hmmmm*


Det är säsong 1-3 och innehåller 46 timmar!!!!!!!!!!!! *hehe* Jag behöver ju var ifrån jobbet OCH barnledig i flera dagar ju *skrattar* Hur ska jag lösa detta?


I-landsproblem... ja jag vet... men ändå ;-)

Av Grynisen - 1 januari 2008 17:46

Den fina granen kändes inte lika fin längre.... så idag åkte den ut *JÄTTESKÖNT*


Precis som jag sa när vi köpte den så kommer den inte bli länge inne hos oss, men ändå blev det hela 9 dagar!!! Rekord känns det som...


Micke glömde vattna den i förrgår och det gav ju resultat *suck* Barr barr och åter barr.... Katterna som emellanåt sprang under granen såg ut som igelkottar när de kom ut därifrån *fnissar*


Så nu är det nedpackat julgranspynt och dammsugat. Vi får väl se hur länge vi kommer se granbarr i år.... jag räknar med minst en månad iaf :-)

Av Grynisen - 1 januari 2008 11:25

Ny dag, ny månad och NYTT ÅR :-) Nu ska man lära sig att säga 2008 stället för 2007 *ler*


Så här på förmiddagen känns det som om 2008 kommer att bli ett bra år. Ett spännande år med många möjligheter och utmaningar. 2008 känns även bra att säga :-)


Nyåret skålade vi in tillsammans med min syster och hennes sambo igår, vi drack bubbel och stog ute med barnen för att se och höra raketer :-) Det var en trevlig kväll..


Nu är vi här, den 1 januari 2008!!! Jag och barnen ska titta på Ronja Rövardotter som kommer på tv om några minuter.... Dagen i övrigt kommer vara lugn och skön, kravlös!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards