Alla inlägg den 7 november 2008

Av Grynisen - 7 november 2008 22:42

Men liten omvänd ordning blev det. Först, självklart, somnade Whille :-) därefter slog Fliz ihop sina små blåa och nu efter klockan 22 så somnade även Micke!


Så nu sitter jag här i soffan, precis som jag visste, tyst, lugnt, ensamt men skönt...


Jag tror nog att jag går och lägger mig snart oxå...


Av Grynisen - 7 november 2008 19:43

Min bästa kompis pappa somnade in imorse...


En kamp om att få leva är över...


Omgiven av sin familj, så kärleksfullt, lämnade han detta liv...


Sov gott...

Av Grynisen - 7 november 2008 17:30

Så är det helg igen, en hel vecka har gått, turbulent i vanlig ordning men både igår och idag lugnare (än så länge)


Barnen sitter och ligger i soffan, njuter oxå av att få vara lediga i två dagar.


Middag idag? Nä... orkar inte!!! Fliz har precis bett om yogurt och Havrekuddar, längre än så kommer vi nog inte i middagsväg idag. Vi alla är ganska sega och trötta.


Kvällen blir i IDOLS tecken som vanligt.... Popcorn, godis och läsk kommer stå på bordet. Den som somnar först är Whille, sen Micke och sist Fliz *ler* Sen kommer jag sitta själv och njuta av lugnet medans alla sover i soffan *HAHA*


Tur att man redan vet hur kvällen ska bli ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards