Alla inlägg den 9 november 2008

Av Grynisen - 9 november 2008 21:32

För ca 1½ vecka sen la jag ut fyra plagg på Tradera. Idag var det "finaldagen" och summan slutade på över 800 kr. Mitt uttropspris var 140 kr :-) Snacka om att jag är nöjd!!!!


Nu ska jag ta och väga kläderna och maila de lyckliga vinnarna :-)


I veckan ska jag nog försöka få ut lite fler plagg, har några till som inte används och som är fina. Det gäller ju att passa på :-)



Av Grynisen - 9 november 2008 16:29

Ja det är verkligen jättemycket höst ute.... Idag har det blåst och regnat, men temperaturen har varit runt +8 grader så det är inte speciellt kallt iaf.


Morgonen började med Fars Dag firande för Micke. Barnen hade gömt presenterna så Micke skulle få leta, men han hittade de nästan med en gång. Presenterna låg under handfatsskåpet inne i badrummet!


Whille gav sin pappa goda tryfflar från Åre Choklad. Det var tre olika strutar, Chilitryffel, Getmesetryffel och Ljus Chokladtryffel. Micke som är en godisätare och framför allt chokladälskare blev jätteglad och har tänkt provsmaka tryfflarna tillsammans med ett glas vin ikväll ;-)


Av Fliz blev det Beckham Signature for Him, en parfym som luktar JÄTTEGOTT :-)


Efter lite mysmorgon med presenter och frukost åkte vi till Freebandyträningen. Whille var jätteblyg och ville inte alls träna. Så vi tittade och Whille smygtränade lite. Två timmar senare och inget tränande så var det slut, då brast det för Whille. Jätteledsen och förtvivlad för att han inte hunnit träna. Vi förklarade att vi åker dit på söndag igen, men för stunden var det inget som tröstade....


Vi åkte till Frölunda Torg och tittade lite. Whille hittade snygga Heelys som han vill ha, men självklart var han för snål för att köpa de själv. Nu när han har tjänat ihop massor med pengar så vill han hellre fortsätta samla än att slösa pengarna *HAHA* Dock fick han köpt lite Gogos av den nya typen som kommit... Fliz köpte sig lite Pet Shops (igen)


Därefter lite småstrosande i affärerna innan vi åkte hemåt igen.


Nu har jag röjt i Fliz rum, rensat gamla leksaker och vi har även plockat bort hennes Micki-spis som hon inte vill ha längre (Blocket nästa)


En välförtjänt filmstund har vi nu, Tarzan 2 är på DVDn och vi alla sitter i storarummet och latar oss :-) Perfekt söndagseftermiddag och kväll!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards