Alla inlägg den 22 november 2008

Av Grynisen - 22 november 2008 23:55

VILKEN LYCKA!!


Första tanden lossnade när Fliz började äta popcorn nu ikväll.


Helt plötsligt säger hon att det känns som om tanden glider i munnen *ler*


Så kände jag på den och den låg löst mot läppen.


SÅÅÅ GLAD FLIZA!!!


Nu ligger tanden i ett glas med stor förhoppning om att tandfén kommer inatt :-)

Av Grynisen - 22 november 2008 21:58

Söta busiga tjejer som visar sin finaste sida när syrran tar kort *HAHA*

Självklart påhejade om att visa sin fulaste grimas när kortet skulle tas :-)


Så här fina presenter fick Fliz av kompisarna!!! Syns det vad hon har önskat sig *skrattar*


Fliz har radat upp alla sina Pet Shops på bordet i köket.


Just nu köar alla små Pet Shops för att få handla i den lilla kiosken längst fram :-)


I kiosken kan Pet Shops handla hundgodis, morötter, godis och annat gott som alla djur gillar!


Fliz räknade och fick det till 32 Pet Shops, för en månad sen hade hon ingen....


Bra jobbat säger jag *ler*

Av Grynisen - 22 november 2008 18:55

Klockan 12 idag kom det nio utklädda tjejer som skulle fira Fliz :-)


Jag och syrran hade förberett rosa pannkakor, drygt 25 stycken. Pannkakorna var både laktosfria och äggfria, var ju så osäker på om någon var allergisk. Så jag uteslöt både ägg och laktos för säkerhets skull :-)


När alla tjejer hade kommit så var det snurra flaska med paketöppning. Fliz fick så fina saker. Många olika Littlest Pet Shops-varianter, Barbie-liknande dockor, fin lite väska och en fotoram med hjärtan.


Volymen gick från noll till hundra decibell på nolltid *HAHA* Shit, tjejerna hörde säkert över hela området trots stängda dörrar. Det skrattades, busades, pratades osv osv...


Mellan pannkakorna och glassbomben så hade vi dansstopp. Då spelade vi musik högt och tjejerna dansade för fullt. Plötsligt stängs musiken av och alla ska stå helt stilla *HAHA* Några tjejer var jätteduktiga...


Där efter lekte vi Pomperipossa (stavas det så??). Då ska man oxå ha musik på och en ska helt plötsligt stampa tre gånger i golvet... Då ska alla lägga sig ner på golvet och gömma sina ansikten i händerna. Därefter ska den som stampade lägga en filt över någon som ligger på golvet. Sen ska alla komma på vem som är gömd. Den som säger det snabbast får vara Pomperipossa nästa gång *ler*


Helt plötsligt var klockan 14 och föräldrarna började ringa på dörren igen. Det var inte populärt... Flera tjejer blev så besvikna över att kalaset var slut och ville fortsätta leka. Men efter en godispåse i handen så mjuknade tjejerna och de tyckte det var ok att gå hem *ler*


Fliz är så nöjd. Hon har sagt att det var det bästa kalaset någonsin *ler* Det gör mig jätteglad :-) Då vet jag att hon är nöjd vilket värmer i mammahjärtat :-)


Bilder från kalaset kommer senare ikväll!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards