Alla inlägg den 20 november 2008

Av Grynisen - 20 november 2008 20:15

Nu ska jag kolla in filmen tänkte jag...


Sjunga lite ABBA, flabba lite och bara koppla av, det passar mig perfekt just nu!!!


Barnen sover gott sen halv åtta och nästan inga fler måsten finns framdukade.


Jag ska bara hänga tredje maskinen tvätt nu sen blir det Mamma Mia för hela svängen :-)


Härligt!!!!

Av Grynisen - 20 november 2008 17:55

Dagen har varit ganska tuff på det privata planet tyvärr..... Det är ju "den jobbiga" veckan och det märks verkligen *suck* Energin är riktigt låg och jag har lust att bara åka långt långt bort med barnen.


Men nu är vi där vi är... inte så mycket att göra åt det.


Barnen är trötta, vi sitter i soffan och myser. Tvättmaskinen kör första tvätten, och snart åker laddning två in i maskinen.


Jag borde äta något, men latmasken är lika lat idag med. Så jag får se om det blir något. Barnen har precis ätit flingor och mjölk så de behöver ingen middag iaf.


Nä, fortsätter mysa och gosa med barnen.... det får mig att må bra...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards