Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Grynisen - 17 mars 2008 13:40

*BRRRR*


Så här ser det ut på baksidan av vårat hus...


Det tokblåser (syns ej på bilden) och pudersnöar. Det är såååå kallt ute!!!


Det pratas om att ett nytt snöoväder ska komma till oss på västkusten på fredag *suck*


Vi som har planerat grillning på Påskafton *hmmm*


Varm choklad blir det sen när jag har hämtat mina goa barn!!!

Av Grynisen - 17 mars 2008 11:36

Jag känner mig helt värdelös.... luften har gått ur :-( Det var ju inte så här det skulle bli. Jag = ARBETSLÖS!!!


Just nu har jag bara lust att gömma mig någonstans, gråta och försvinna...


Jag har varit på Arbetsförmedlingen idag för inskrivning. Fick även prata med en handläggare som gav mig goda råd, satte in mig på två möten nästa vecka...


Efteåt kom denna känslan över mig...


Nu ska jag ringa facket och meddela vad som hänt.... Handläggaren på Arbetsförmedlingen tyckte jag skulle göra detta. Inte för det kommer ge mig något, men men...

Av Grynisen - 17 mars 2008 06:49

Jag hörde tidigt i morse hur det blåste ute men tänkte inte mer på det...


När jag gick upp vid halv sju var ena sidan av husets fönster HELT VITA... uta snöar det och blåser som sjutton. Termometern visar -1,5 grader!!!!! Vad är detta....????


Detta väder förbryllar mig enormt!


Igår var det ju ett underbart vårväder. Jag tvättade upp de sista vinterkläderna för att de sedan skulle läggas undan... Idag måste de plockas fram igen *suckar*


Vill ju ha våååååååååååååååår

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards