Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Grynisen - 23 mars 2008 16:38

Fliz och Whille utklädda för påskfirande, ätande av godis från påskäggen :-)

Av Grynisen - 23 mars 2008 16:22

Hon och hennes sambo stannar över till imorgon oxå, så nu har hon dragit igång med middagen. Självklart ska hon fixa sin suuuupergoda lasange :-) Hon är helt klart den bästa på att fixa den... Vi andra sitter och toklängtar *fnissar*


Med tanke på att jag nu är arbetslös så är det väl det ultimata att vinna lite pengar så vi kan bo kvar i vårat hus. Så jag och syrran åkte iväg och köpte 4 bingolotter...


Nu gäller det *HAHA* Det hade inte gjort ont att vinna en eller några tusen om inte mer då....


Vi får väl se om vi har turen med oss!!!


Sen ikväll blir det fortsatt spelkväll av någon sort. Det ser inte ut att bli Finans igen, de andra tyckte inte det var lika kul som jag *hehe* Kan det vara så att de är dåliga förlorare *blink* Vi får väl se vad vi väljer....

Av Grynisen - 23 mars 2008 11:42

Solen skiner, klarblå himmel, snö och -4 grader ute.... En jättefin dag verkligen!!!!


Natten till idag var den kallaste i år här i Göteborg, vi hade -11 grader kallt när vi gick och la oss vid halv två inatt. Riktigt kallt tycker jag!!!


Dagen och kvällen igår var jättetrevlig. Vi åt god mat, grillade ju trots kallt ute... jättemumsigt! Senare på kvällen spelade vi Finans och åt godis :-) Behöver jag nämna att jag vann *HAHA*


Strax  ska jag köra Whille till en kompis. Syrran och hennes sambo är kvar här, vi ska fixa efterrätten som vi inte orkade igår *ler* och fortsätta njuta av en härlig dag!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards