Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Grynisen - 14 mars 2008 21:43

Mina egon, ja vilka de är har jag ingen aning om :-)

Whille slog ihop sina blå ungefär vid klockan 20.20, då la han sig i min säng och somnade sååå gott. Jag och Fliz fortsatte mysa i soffan, äta lite chips och dricka läsk. Efter ca 20 minuter började hon luta sig *ler* och sen sov hon oxå gott!!!


Nu ligger båda i min säng, tyckte att det kan vara mysigt att ligga där tillsammans i helgen när Micke är borta. Det kommer säkert ligga en katt där sen oxå när jag har lagt mig.


Jag ska väl kolla på lite Gossip Girl igen tänkte jag, har inte hunnit det sen förra veckan. Man får ju passa på när ego-tiden finns :-)



Av Grynisen - 14 mars 2008 17:18

Det är jag ända fram till söndag.


Micke åkte precis iväg till Stockholm för att vara med en del av sina klasskamrater på Akupunkturen. Det är någon föreläsning där som de ska se, sen så är middag och mingel :-) Trevligt värre!!!

Micke ska bo hos vår kompis J som bor i Stockholm sedan några år tillbaka. Så då träffar han henne samtidigt som han kan bo gratis, det är så man får göra!!!


Nu ska jag fixa lite här hemma innan fredagsmyset kör igång på allvar :-)

Av Grynisen - 14 mars 2008 13:11

Äntligen.... halva frisyren försvann MEN sååå skönt *ler* Frisören klippte, klippte och klippte... Underbart!!! Jag har så jäkla mycket hår och när det väl börjat växa så där jobbigt så känns håret som en hjälm på huvudet *skrattar*


Nu sitter jag med hårfärg i håret, mörkbrun och med röda highlights. Sen får vi ju se om slingorna syns med tanke på att mitt hår är så mörkt. Syns de inte så blir det säkert kanon ändå :-)


Samtidigt som jag sitter här o väntar på att skölja håret så lyssnar jag igenom Melodifestivalbidragen :-)  Jag har många favoriter känner jag, de flest är faktiskt ganska ok.


Men jag tror att Perrelli, BWO och Linda Bengtzing är i topp tre!!! Men vi får väl se imorgon....



Av Grynisen - 14 mars 2008 11:00

Jag kände mig off i morse så jag beslöt mig för att stanna hemma. Redan nu mår jag bättre men jag unnar mig denna dagen och laddar inför jobb imorgon istället.


Om en timme ska jag klippa mig :-) Vår lokala frisör där jag bor har ofta luckor och därför är det lätt att få en tid. Jag har även varit iväg och köpt hårfärg, både mörkbrun och röd, idag ska jag göra röda highlights tänkte jag!!! Härligt!


Barnen är i skola och på dagis, allt flyter på som det ska!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards