Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Grynisen - 5 mars 2008 22:04

Varför detta mitt i mina vårkänslor???


Massor med snö som faller och temperaturen är +1,5 grader, helt onödigt med andra ord....


Hade det legat på minussidan så hade det varit kanon, snacka om lycka för alla barn som hade vaknat imorgon. Men idag känns det verkligen meningslöst!!!


Vem vet... imorgon när jag vaknar så kanske allt ha smällt bort! Lika bra det... fram med våren nu *ler*

Av Grynisen - 5 mars 2008 20:37

Ni vet väl vad som gäller :-)

Kanal 5

Klockan 20.00

Av Grynisen - 5 mars 2008 20:28

Låååång dag idag *phuuuu*


På förmiddagen idag var jag hos min läkare för återbesök. Var ju hos honom för tre veckor sen av lite olika anledningar. Mitt ena prov, urinprov, var fortfarande dåligt. Det fanns för mycket vita blodkroppar och även blod i urinen. Så det skickades på odling, har även fått remiss till en urolog *Hmmm* För övrigt är jag frisk :-) Bra va!!!


Nu efter jobbet så åkte jag direkt till Sjöfartsmuseét i Göteborg där mina barn var på "piratkalas". Fullt ös, massa barn och en ljudnivå som fick mig att domna bort *fnissar* Det var Fliz kompis som fyller 6 år idag, men även Whille var medbjuden. Jag tror det var runt 10 barn... och det räckte *HAHA*


Vid ungefär klockan 20 var vi hemma igen, trötta!!! Nu har barnen lagt sig och kommer säkert somna jättegott :-)


Jag ska snart unna mig en stor kopp te och soffläge *drömmer*

Av Grynisen - 5 mars 2008 06:56

Nu är han igång igen.... Min bajskatt!!! Han är som en följetong.


Min ena katt får sina småryck emellanåt, några månader emellan, där han tycker att något är trist. Då går han och bajsar här o var... *suck* och nu är han igång igen :-( Han har hållt på i två dagar nu och det är REJÄLT tröttsamt.


Vaknade klockan 4.45 av att han hade skitit i tvättstugan. Jag torkade och gick sen och la mig igen. Tyvärr hade jag svårt att somna... men när jag äntligen kom till ro så skiter fanskapet (ursäkta uttrycket) i sovrummet *GRRRRRRRR* Det luktar ju så förbannat illa, upp och torkade, hämtade ättika för att döda lukten. Men i luften ligger lukten kvar...


Vid halv sju gick jag upp och då fick jag äran att trampa i en liten bajspöl i tvättstugan *gaaaaaaaaaah*


Fan vad trött jag blir.


Inget är förändrat, för ofta handlar det om en förändring när en katt börjar så här. Det enda som är nytt för veckan är att jag köpte han favoritmat häromdagen. Den har han inte haft på kanske två veckor, jag funderar på om det kan vara den som gör det.... För inget annat är annorlunda.


Jag är trött och inte alls på humör för att jobba idag....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards