Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Grynisen - 15 mars 2008 18:46

Idag när jag hade jobbat klart ville min chef prata med mig...


Helt plötsligt så säger han "Du är uppsagd, det fungerar inte"


Jag = HELT CHOCKAD, MÅLLÖS OCH TYST


Min chef sa alltså upp mig, mitt jobb sen 5 veckor tillbaka. Han tyckte att jag inte passade in, att jag är för anonym, att jag inte tar plats i "familjen" som han kallade det....


Jag började där för fem veckor sen, en spännande och tuff resa. Helt nya produkter och ett helt nytt sätt att sälja till människor. Jag har sugit i mig av ALLT jag kunnat, frågat mycket, visat intresse mm


Min chef sa oxå att jag inte gjort något fel, att det är han bara som känner att det inte funkar.


Jag är helt förstörd... gråter och kan inte förstå... FAN!!! Jag sa upp mig från mitt förra jobb som jag haft i 8 år för detta jobbet.... Hela den ekonomiska tryggheten faller ju.


Måndag = A-kassa??? Arbetsförmedlingen???


Jag längtar efter Micke, han är ju i Stockholm och kommer hem imorgon kväll.


*gråter*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards