Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Grynisen - 16 oktober 2009 08:00

Veckan har varit, ja vad säger man, tvärtom mot vad jag trodde den skulle bli...

Ibland vänder det fort i livet, dock är detta inget dramatiskt men för mig oväntat och känslomässigt omtumlande :-( Men det är som jag tidigare har sagt, de som är starka prövas gång på gång, varför vet jag inte... Undrar ibland bara när man ska få vara svag, ledsen och ömtålig, i mitt liv existerar det nog inte är jag rädd. Känner dock styrka som mamma att låta mina barn få ha känslor, få vara stora som små, utvecklas och leva. Det är något som mina barn ska bära med sig hela livet, våga vara de individer som de är, inte skapas och gjutas i formar efter hur omgivningen tycker de ska vara...


Idag är jag hemma från jobbet, känt mig ur fas och behöver hitta ett hål med frisk luft, tid med mina barn och lusten att hitta energi igen. Dessutom åker Micke till Stockholm idag, det är möte med Akupunkturförbundet. Det är planerat sen länge... Jag ser fram emot helgen med barnen, den är oplanerad och kravlös men jag har lite tankar på vad vi ska hitta på.


Just nu snöar det ute, snöar och regnar menar jag, det är ju Västkusten :-) Det är kallt, ca +1-2 grader. Stackars Fliz som har utflykt idag, hon ville verkligen inte ut i skogen idag när hon såg vädret. Jobbigt.... Men jag hoppas att dagen blir bra ändå. Efter skolan idag så ska Fliz på kalas, en klasskamrat ska ha födelsedagskalas så det lyser nog upp henne igen. Jag och Whille ska åka och handla fredagsmys och njuta av att bara vara mamma och son en stund, inte ofta jag är ensam med honom. Det ska bli mysigt :-)


Nu ska jag dricka upp mitt te, koppla av lite och försöka skingra mina tankar...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards