Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Moyana Corigan

Av Grynisen - 5 januari 2011 19:15

Idag har jag varit och shoppat lite till mig själv :-) Sånt händer ju inte allt för ofta...

 

Jag har kommit i kontakt med ett superbra smink- och hudvårdsmärke, Moyana Corigan. Det innehåller endast naturliga ingredienser utan massa tillsatser, sånt gillar jag.

 

Jag hade turen att vinna lite produkter på Facebook på just Moyana Corigans sida. Jag som ALDRIG vinner annars *haha*

 

Det jag vann var:

 

1 st Mineral ögonskugga, valfri färg

1 st Mineral Foundation

1 st Face cream

1 st Body Butter, valfri doft

 

Dessutom så köpte jag två stycken Body Smoothie, en Face Oil och tre ögonskuggor.

 

  

Dofterna på Body Smoothies och Body Buttern är helt otroligt goda. Det är nästan så att man vill smaka :-D Jag köpte Banana Milkshake och Strawberry Cupcake, ljuvligt goda *ler*

 

Jag kan verkligen rekommendera dessa produkter. De funkar på min trasiga och känsliga hud, och då kommer de nog funka på vilken hud som helst!!!

 

Gå in och kika på Moyana Corigans produkter!!!!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

5 januari 2011 19:31

Vad kul, Grattis!
Det både ser och låter härligt ut =)

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

6 januari 2011 08:58

Grattis gumman, vad roligt =)
Det var du såååå värd.

Var inne och kikade på sidan och det fanns mkt jag önskade mig ;)
Har använt Mary Keys produkter länge men än sugen på att testa något annat, tycker det är så svårt att veta bara vad man ska prova så det är bra att få tips :-)
Har eg en helt normal hud, men lite krämer måste man ju ha *ler*
Ska bara få lite lön först efter denna hemska tandläkar-månad *haha*

Puss o kram <3

http://jezza.wordpress.com

Grynisen

6 januari 2011 09:02

Ja det är inte ofta det händer mig, men roligt :-)

Jag har oxå kört Mary Kay i flera år och tycker att de produkterna är bra. Men det visar sig att det är mycket tillsatser och "beroendeframkallande" ämnen även i MK´s produkter...

Ansiktskrämen känns jättebra från Moyana Corigan. Körde även med ansiktsoljan igår kväll... Ansiktet är som en bebis nu *hihi*

Dessutom luktar jag Banana Milkshake nu... Snacka om sommarkänsla :-D

Hoppas du mår lite bättre idag gums

Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards